Mazury – kemping KamA

URLOP 2016 Mazury 23.07-05.08.2016 r._MG_8756

Dnia 22.07.2016r  wybraliśmy  się (Zbyszek -globens z rodziną oraz Kosi i Kasia)  w podróż na Mazury,  do miejscowości Tałty niedaleko Mikołajek. Do celu dotarliśmy ok. 12 następnego dnia. Pogoda nam dopisała więc mogliśmy spokojnie odpocząć i  rozłożyć się na swoich miejscach 🙂

Czytaj więcej …

Wyjazd do Niedzicy 24-26.06.2016

Widok z przyczepy.

Dnia 24.06.2016 r. po 2 godzinach jazdy z Krakowa dotarliśmy na kemping „Polana Sosny” w Niedzicy. Znajduje się on  tylko 3 km od zamku, a ok. 1km od granicy ze Słowacją. Po rozpakowaniu, postanowiliśmy pojechać na wycieczkę rowerową do Czerwonego Klasztoru; gdzie pojechaliśmy dalej czerwonym szlakiem w kierunku Szczawnicy. Okolica piękna, przecudowna natura, widoki aż cieszą serce i ducha ;). Po przebyciu ok. 30 km ( bo tyle wynosiła cała trasa) czuliśmy pozytywne zmęczenie. Wieczorem dojechał  Zbyszek (Globens) z rodzinką.

Czytaj więcej …

Rozpoczęcie sezonu 2016 –> BIESZCZADY , Smerek

Dnia 18 marca 2016 roku w Bieszczadach, zostało zorganizowane rozpoczęcie sezonu karawaningowego przez Fanklub Niewiadówek. Z Krakowa jechaliśmy ok. 5 IMG_0255godzin. Droga była w porządku, lecz w miejscowości Jabłonka przed Cisną, podjazd serpentyną wyniósł 10 stopni, a zakręt 180 stopni. Zrobiło to na nas niezłe wrażenie. Zajechaliśmy na miejsce ok. 21:30 , chwilkę wcześniej pojawili się Grześ i KaHa.