Listopadowy długi weekend

Korzystając z okazji, że 11 listopada wypadało w piątek postanowiliśmy znów spotkać się w szerszym gronie “Pozytywnej Rodziny”.

zamek

Ze względu  na niepewną pogodę wybraliśmy opcję bez przyczep i spotkaliśmy się  w Smoleniu, tym razem w wynajętym ośrodku agroturystycznym.

Czytaj więcej …

Hajduboszormeny – Zakończenie sezonu 2016.

W tym roku, podobnie jak w zeszłym (czyżby tworzyła się jakaś nowa świecka tradycja?) postanowiliśmy przyjąć zaproszenie od zaprzyjaźnionej Braci Węgierskiej na organizowane przez nich spotkanie kończące sezon 2016. Spotkanie tradycyjnie już odbyło się na terenie przylegającym do basenów termalnych. Trzeba przyznać że taka opcja o tej porze roku bardzo uatrakcyjnia wyjazd.

hajdu

Spotkanie było zaplanowane w dniach od 7-24 października w miejscowości Hajduboszormeny.

MHKK

Hajduboszormeny

Chorwacja – 2 tygodnie w ciepłym morzu

Tegoroczne wakacje postanowiliśmy spędzić wspólnie na wybrzeżu chorwackim. Niestety, niektórym plany zostały pokrzyżowane i w związku z tym spędzaliśmy urlop w dwóch turach. Najpierw 6 ekip pojechało na 2 ostatnie tygodnie lipca a następnie dwie ekipy w środku sierpnia. Już w lutym zarezerwowaliśmy miejsca na kempingu “KAMP ROKO” w miejscowości Drage – około 30 km. na południe od Zadaru.

cro2016-10

Wspólne zdjęcie z widokiem na Vransko Jezero

Sielpia Wielka – ośrodek Atmosfera

Korzystając z długiego “weekendu” w dniach 12 – 15 sierpnia 2016 roku zorganizowaliśmy spotkanie w Sielpi Wielkiej, w ośrodku Atmosfera. Stawiło się tam 15 ekip z różnych zakątków Polski. Dodatkową okazją do świętowania była 1 rocznica działania naszego forum, która przypada w dniu 10 sierpnia. Pierwsze ekipy zaczęły zjeżdżać się na miejsce spotkania w piątek w godzinach późno popołudniowych, a ostatnia ekipa dotarła w niedzielę po południu.

sielpia-1

Oficjalne krojenie tortu rocznicowego

„Tylko we Lwowie”

Pierwszy weekend września, pięć ekip wyruszyło do Lwowa na zaproszenie naszych przyjaciół z Ukrainy – Iry i Olka. Pomimo obaw podróż i przejazd przez granicę pozytywnie nas zaskoczyły. Kolejka i bieganie między budkami celników zajęły nam niespełna dwie godziny. Bogatsi o pieczątkę w paszporcie przekroczyliśmy granicę około północy. Tuż za granicą czekał na nas Olek, który pilotował wycieczkę na kemping we Lwowie przy hotelu Jokei.

b-hotel1

O 2 w nocy obóz był już rozbity a my przywitaliśmy ukraińską ziemię cytrynówką – jak przystało na Pozytywnych.

Mazury – kemping KamA

URLOP 2016 Mazury 23.07-05.08.2016 r._MG_8756

Dnia 22.07.2016r  wybraliśmy  się (Zbyszek -globens z rodziną oraz Kosi i Kasia)  w podróż na Mazury,  do miejscowości Tałty niedaleko Mikołajek. Do celu dotarliśmy ok. 12 następnego dnia. Pogoda nam dopisała więc mogliśmy spokojnie odpocząć i  rozłożyć się na swoich miejscach 🙂

Wyjazd do Niedzicy 24-26.06.2016

Widok z przyczepy.

Dnia 24.06.2016 r. po 2 godzinach jazdy z Krakowa dotarliśmy na kemping „Polana Sosny” w Niedzicy. Znajduje się on  tylko 3 km od zamku, a ok. 1km od granicy ze Słowacją. Po rozpakowaniu, postanowiliśmy pojechać na wycieczkę rowerową do Czerwonego Klasztoru; gdzie pojechaliśmy dalej czerwonym szlakiem w kierunku Szczawnicy. Okolica piękna, przecudowna natura, widoki aż cieszą serce i ducha ;). Po przebyciu ok. 30 km ( bo tyle wynosiła cała trasa) czuliśmy pozytywne zmęczenie. Wieczorem dojechał  Zbyszek (Globens) z rodzinką.

Brandysówka – 20-22.05.2016

Zaczęło się bardzo niewinnie. Miał to być malutki wyjazd sobotnio – niedzielny w cztery przyczepy. Dwa tygodnie wcześniej zrobiona rezerwacja zarówno na pole kempingowe jak i na pogodę. Jeszcze tylko rzucone mimochodem dwa zdania na www.karawaning.pl i zostało czekanie na wyjazd. Rano w dzień wyjazdu zapisane 8 ekip na wyjazd + 2 ekipy chętne na kawę. Pogoda zapowiadała się rewelacyjnie, więc i chętnych w ostatniej chwili przybyło lawinowo. Skończyło się na 15 przyczepach, 2 kamperach, 1 namiocie i 3 ekipach kawowych 🙂 Nikt się chyba tego nie spodziewał.