Wyjazd do Niedzicy 24-26.06.2016

Widok z przyczepy.

Dnia 24.06.2016 r. po 2 godzinach jazdy z Krakowa dotarliśmy na kemping „Polana Sosny” w Niedzicy. Znajduje się on  tylko 3 km od zamku, a ok. 1km od granicy ze Słowacją. Po rozpakowaniu, postanowiliśmy pojechać na wycieczkę rowerową do Czerwonego Klasztoru; gdzie pojechaliśmy dalej czerwonym szlakiem w kierunku Szczawnicy. Okolica piękna, przecudowna natura, widoki aż cieszą serce i ducha ;). Po przebyciu ok. 30 km ( bo tyle wynosiła cała trasa) czuliśmy pozytywne zmęczenie. Wieczorem dojechał  Zbyszek (Globens) z rodzinką.

Spotkanie to zakończyło się późno w nocy przy słynnej cytrynówce ;). Sobota była dniem gdzie, leniuchowaliśmy na kempingu opalając się. Poszliśmy również na mały spacer do sklepu na Słowacji. Pod wieczór kiedy się troszkę schłodziło graliśmy w badmintona. A kiedy zrobiło się ciemno ruszyliśmy zrobić nocne zdjęcia Zamku i okolicy z dolnej zapory.

_MG_6128
Zbyszek z Rodzinką
_MG_6089
Szlak z Czerwonego Klasztoru do Szczawnicy
_MG_6112
Rowerowo na moście łączącym Polskę ze Słowacją

W niedzielę rano obudziła Nas ekipa Seby z rodziną. Niestety przyjechali bez przyczepy, ale zrobili nam miłą niespodziankę 🙂 Po śniadaniu ruszyliśmy zwiedzać Zamki. Byliśmy zachwyceni. Pani przewodnik oprowadziła Nas po zamku w Niedzicy. A potem popłynęliśmy statkiem do zamku w Czorsztynie. Niestety nie udało nam się go zwiedzić. Było zbyt gorąco i ciężkie podejście. Wróciliśmy statkiem do Niedzicy skąd udaliśmy się na kemping.  I przyszedł czas zbierania się do domu. Powrót był troszkę na około, ale bez żadnych korków. Kemping nr 38 „Polana Sosny” bardzo polecamy i na pewno tam wrócimy 🙂

_MG_6537
Spacer po zaporze z zamkiem w tle 🙂
_MG_6658
Płyniemy sobie z zamku w Czorsztynie do zamku w Nidzicy
280616
Trochę wody dla ochłody 🙂

_MG_6396

_MG_6484
Lekki wiaterek na tarasie zamku w Nidzicy