Mazury – kemping KamA

URLOP 2016 Mazury 23.07-05.08.2016 r._MG_8756

Dnia 22.07.2016r  wybraliśmy  się (Zbyszek -globens z rodziną oraz Kosi i Kasia)  w podróż na Mazury,  do miejscowości Tałty niedaleko Mikołajek. Do celu dotarliśmy ok. 12 następnego dnia. Pogoda nam dopisała więc mogliśmy spokojnie odpocząć i  rozłożyć się na swoich miejscach 🙂

img001        img002

IMG_7524        IMG_7711

Korzystając z pogody chodziliśmy nad jezioro, które znajdowało się dosłownie parę kroków J. W ramach atrakcji wypożyczyliśmy sobie małą motorówkę i popłynęliśmy w kierunku jeziora Śniardwy. Czas spędzaliśmy nie tylko na plażowaniu, ale i aktywnie rowerowo.

_MG_7946 (185)                          _MG_8030 (268) img003

IMG_8498                     _MG_7859 (115)

Byliśmy w Mikołajkach i Giżycku, gdzie znajdował się port oraz marina jachtowa. Jedną z większych  atrakcji był wyjazd do Miasteczka Mrongoville. Mieliśmy okazje zobaczyć występy. Największe wrażenie zrobiła na nas kaskaderka jadąca na dwóch koniach jednocześnie.

_MG_8907                     _MG_8809

Z kilkudniową wizytką zawitali do Nas Witek, Marysia, Ania i Piotrek J Rozmów i śmiechu nie było końca. Dzieci jak wszystkie z Naszej ekipy świetnie się dogadywały i bawiły, więc dorośli mogli swobodnie „porozmawiać” :D. Kolejnego dnia wybraliśmy się do Mikołajek, aby poszaleć na motorówce. Panowie byli w swoim żywiole 😉 reszta również nie narzekała na brak wrażeń. Samochody były zaparkowane przy  mini wesołym miasteczku. Kiedy chłopcy (młodsi i Ci trochę starsi) świetnie się bawili samochodami, Kasia i Ania trochę bardziej ekstremalnie zaszalały na karuzeli. Niestety dni spędzone z Witkiem i jego rodziną minęły bardzo szybko. Ale byliśmy bardzo zadowoleni i szczęśliwi, że się udało chociaż  na kilka dni zobaczyć 🙂

_MG_8385                 _MG_8217

_MG_8359                 IMG_8307

_MG_8259

Reszta urlopu minęła leniwie, gdzie większość czasu spędziliśmy nad jeziorem . Zbysiu z rodziną zwiedzili jeszcze Węgorzewo. Natomiast Kosi, Kasia i Miłosz popłynęli motorówką przez kanał 🙂

_MG_9084                     _MG_9085

I tak oto w skrócie wyglądał Nasz urlop na kempingu KamA w miejscowości Tałty niedaleko Mikołajek.