Nadwarciański Gród – Ośrodek ZHP Załęcze Wielkie

Ostatni majowy weekend postanowiliśmy spędzić w ośrodku ZHP w Załęczu Wielkim – Nadwarciański Gród. Miejsce to braci karawaningowej jest prawie nieznane. My sami również gdyby nie przypadek i zbieg różnych okoliczności nie trafilibyśmy na to miejsce. Na szczęście dla nas trafiliśmy tutaj i jesteśmy zachwyceni. Miejsce to nam się bardzo podoba – dobra infrastruktura (pamiętać jednak należy, że jest to ośrodek harcerski, więc nie wymagajmy obiektu 5-cio gwiazdkowego), fajne szlaki rowerowe, płynąca obok Warta, a przede wszystkim cisza i spokój.

Wakacje 2019 Drage -> Rovinj -> Wenecja

W końcu dopięliśmy swego. Po tylu latach jazdy do Chorwacji zawitaliśmy na Istrię. Ale idąc już za ciosem zwiedziliśmy również Wenecję.

W tym roku urlop zaplanowaliśmy na ostatnie dwa tygodnie lipca. Zdecydowaliśmy, że cały urlop dzielimy na 3 etapy:

• Etap 1: Środkowa Dalmacja – okolice Zadaru
  • Etap 2: Istria – Rovinji
  • Etap 3: Wenecja

Czytaj więcej …

Chorwacja po raz … n-ty, a jeszcze się nie znudziła

W tym roku plan wyjazdu na urlop był prosty – ruszamy 13 lipca i mamy 2 tygodnie, aby pojechać tam, gdzie nas oczy poniosą. Z racji poszukiwania ciepła oczywistym celem naszych wojaży przez ostatnie lata była Chorwacja. W tym roku postanowiliśmy, że nie będziemy zmieniać dobrego i ruszamy do Chorwacji. Niestety rok ten przyniósł również dużo mniejsze zainteresowanie wyjazdem na południe Europy (przyczyn było wiele), więc koniec końców zdecydowaliśmy się na wyjazd w 2 ekipy!

Chorwacja – 2 tygodnie w ciepłym morzu

Tegoroczne wakacje postanowiliśmy spędzić wspólnie na wybrzeżu chorwackim. Niestety, niektórym plany zostały pokrzyżowane i w związku z tym spędzaliśmy urlop w dwóch turach. Najpierw 6 ekip pojechało na 2 ostatnie tygodnie lipca a następnie dwie ekipy w środku sierpnia. Już w lutym zarezerwowaliśmy miejsca na kempingu “KAMP ROKO” w miejscowości Drage – około 30 km. na południe od Zadaru.

cro2016-10

Wspólne zdjęcie z widokiem na Vransko Jezero

Sielpia Wielka – ośrodek Atmosfera

Korzystając z długiego “weekendu” w dniach 12 – 15 sierpnia 2016 roku zorganizowaliśmy spotkanie w Sielpi Wielkiej, w ośrodku Atmosfera. Stawiło się tam 15 ekip z różnych zakątków Polski. Dodatkową okazją do świętowania była 1 rocznica działania naszego forum, która przypada w dniu 10 sierpnia. Pierwsze ekipy zaczęły zjeżdżać się na miejsce spotkania w piątek w godzinach późno popołudniowych, a ostatnia ekipa dotarła w niedzielę po południu.

sielpia-1

Oficjalne krojenie tortu rocznicowego

Brandysówka – 20-22.05.2016

Zaczęło się bardzo niewinnie. Miał to być malutki wyjazd sobotnio – niedzielny w cztery przyczepy. Dwa tygodnie wcześniej zrobiona rezerwacja zarówno na pole kempingowe jak i na pogodę. Jeszcze tylko rzucone mimochodem dwa zdania na www.karawaning.pl i zostało czekanie na wyjazd. Rano w dzień wyjazdu zapisane 8 ekip na wyjazd + 2 ekipy chętne na kawę. Pogoda zapowiadała się rewelacyjnie, więc i chętnych w ostatniej chwili przybyło lawinowo. Skończyło się na 15 przyczepach, 2 kamperach, 1 namiocie i 3 ekipach kawowych 🙂 Nikt się chyba tego nie spodziewał.